Termat Ligjore
A. Përcaktime dhe kushte ligjore
Faqja www.digitalb.al (“faqja”) është pronë eskluzive e DigitAlb SHA, me seli në Tiranë, Shqipëri (në vijim refuar si “DigitAlb”).
Hyrja dhe hulumtimi në Faqe nga Përdoruesit individualë aktualisht është pa pagesë dhe rregullohen nga pranimi termave dhe kushteve të parashikuara në këto norma ligjore. Përdoruesi bie dakort se Faqja mund të jetë e përdorshme për përdorim personal nëpërmjet një kompjuteri ose një pajisjeje të ngjashme që ofron lidhje me Faqen.
DigitAlb ruan të gjitha të drejtat që në të ardhmen të vendose vlera për hyrjen ose hulumtimin në Faqe, në të gjithë faqen ose në pjesë të veçanta të saj sipas natyres, me kushtin bazë që Përdoruesit të njoftohen më parë për këtë shërbim me pagesë.
Përdoruesi njihet dhe bie dakort se:
-DigitAlb rezervon të drejtën të modifikojë përcaktimet dhe kushtet e cituara në termat ligjorë në çdo moment dhe t’ua komunikojë ato Përdoruesve përmes një njoftimi të përgjithshëm të vendosur në Faqe.
– Keto terma ligjore të modifikuar do të përbëjnë termat e rinj të modifikuar që do të sigurojnë hyrjen dhe hulumtimin në faqe.
B. Koncepte bazë të përdorura në Faqe:
– DigitAlb: shoqëri tregëtare e liçensuar si platformë numerike tokësore, satelitore dhe OTT.
– Përdorues: çdo person fizik apo individ që hyn në Faqen e DigitAlb duke shkruar domain e tij.
– Faqe: www.digitalb.al
– Përmbajtje: gjithçka që përmban Faqja e DigitAlb
C. Të drejtat e pronësise intelektuale
Përmbajtja e faqes si: tituj, veprat, imazhet, fotografitë, dialogjet, muzika, tingujt, video, tekstet dhe çdo material tjetër në çfarëdo lloj formati, por jo vetëm, menute (dritaret), faqet web (internetit), grafikat, ngjyrat, skemat, instrumentat, karakteret, design (vizatime dhe të ngjashme), diagramë, layouts, metoda, proçese dhe/apo funksione të software (individuale dhe/ose përbëra përmbajtje, ose të lidhura me to dhe/ose logo, trailer, sekuenca jane pronë eksluzive e DigitAlb ose në përdorimin e tij ekluziv dhe në çdo rast nuk munden në asnjë formë apo mënyrë të përdoren pa pëlqimin me shkrim të DigitAlb.
Përdoruesi bie dakort se gjatë përdorimit të kësaj Faqe nuk do të: kopjojë, modifikojë, shfaqë, shpërndajë, transmetojë/ritransmetojë, shesë, publikojë, transferojë apo te vendos në dispozicion informacione apo shërbime të kësaj Faqe.
Përdoruesi bie dakort me hyrjen në këtë Faqe se nuk do të transmetojë përmbajtje të ndaluar, fyese, të pahijshme, pornografike, kanosese, kërcenuese, raciste, diskretituese, në shkelje të privatesise konfidencialitetit, të cënojë të drejtat e pronësise intelektuale, te drejta autori dhe të lidhura me të, të drejta transmetimi, të dënueshme dhe/ose të paligjshme në raport me legjislacionin ne fuqi.
Përveçëse kur në faqe parashikohet shprehimisht ose jo, përmbajtja mund të shihet dhe/ose të dëgjohet vetëm në formatin “Streaming”. Me “Streaming” nënkuptohet forma e shikushmerisë dhe të dëgjuarit të permbajtjes në kohë reale dhe pa nevojën dhe /ose mundësine e riprodhimit, të përkohshme ose të përheshme, shpërndarjes ose rishpërndarjes, komunikimit me publikun ose një në lloj tjetër të përdorimi të çdo forme ose mënyre të ndryshme nga ajo e streaming të përcaktuar më lart.
Në rastin hipotetik kur në faqe do të jepen kode, linqe që lidhen me përmbajte specifike, këto kode mund të përdoren nga përdoruesit vetëm me perdorim të drejtëpërdrejtë, personal ose privat me kusht që ky përdorim të mos kryhet për qëllime direkte ose indirekte tregëtare ose për qëllime përfitimi.
Çdo rast përdorimi i kodeve dhe/ose i përmbajtes në shkelje të limiteve të përcaktuara në termat ligjore ose në çdo rast në kundërshtim me përcaktimet e ligjit do të ndiqet nga DigitAlb.
Markat dhe logot e DigitAlb duke përfshire edhe emrin e domaein-it ”digitalb.al” dhe “digital.tv” janë në përdorim eksluziv të DigitAlb. Këto marka dhe domaine nuk mund të përdoren në asnjë rast pa pëlqimin paraprak me shkrim të DigitAlb.
D. Lidhjet me faqet e tjera
Faqa e DigitAlb mund të përmbaje lidhje me (link-e) të faqeve të tjera që nuk kanë asnjë lidhje me Faqen. DigitAlb nuk kontrollon dhe as nuk kryhen veprime monitorimi me këto faqe të tjera të lidhura, mbi përmbajen e tyre ose rregullat e tyre. Link-e të tjerë të mundeshem në faqe të tjera, nuk mund të përcaktohen në asnjë rast si aktivitet i DigitAlb për promocion të tyre ose të permbajtes së tyre të publikuar.
E. COOKIES
Në faqe mund të jenë present “cookies” që nuk ruhen në menyrë të përhershme në komjuterin e Përdoruesit dhe nuk shfaqen me mbylljen e lidhjes në Faqe me qëllimin për t’ju lejuar Përdoruesve të përmiresojnë përdorimin e Faqes.
Përdoruesit që nuk preferojnë të marrin cookies mund të përshtasin aplikacionet e tyre në kompjuter në formë të tillë që të njoftohen për marrjen ose jo të cookies dhe të vendosin nëse i pranojne ose jo. Aplikacionet mund të pershtaten që ne fillim në formën për të mos pranuar automatikisht të gjithë cookies. Në këtë rast, Përdoruesi mund të mos jetë në gjendje të hyjë në të gjitha shërbimet e diponueshme në Faqe.
F. Kufijtë e përgjegjësisë
Përdoruesi merr përsipër dhe në çdo rast bie dakort se hyrja e tij dhe hulumtimi i tij në Faqe është totalisht në riskun e tij dhe nën përgjegjësinë e tij të plotë dhe ekskluzive.
Përdoruesi mer përsiper dhe bie dakort se Faqja është në formën ekzistuese (siç eshte kur ai hyn në të ) dhe mundet që përkohesisht të jetë e padisponueshme për të hyrë ose të ketë defekte ose vonesa.
DigitAlb nuk mban asnjë përgjegjësi për përmbajtjen, materialet dhe/ose informacionin e përfshire në Faqe nga Përdoruesit e tjerë në vendet e percaktuara virtualisht të cilat DigitAlb i vendos në dispozicion të Përdoruesve për një përdorim interakiv të faqes.
DigitAlb nuk do të jetë përgjegjës për asnjë humbje ose dëm që rrjedh në një menyrë apo një tjetër nga përdorimi ose funksionimi i Faqes, duke përfshire pa asnjë limitim, asnjë lloj dëmi për humbje të interesave tregëtare, humbje të dobësisë, ndërprerje të aktivitetit, humbje të informacioneve tregëtare dhe/ose çdo lloj humbje apo dëmtim të interesave, përjashtuar rastet që vijnë për faj të rendë të DigitAlb.
G. Njoftimet për abuzimet
Përdoruesit që kanë konstatuar çfaredo lloj shkelje që e konsiderojnë të papërshtatshme, ofenduese ose vulgare janë të ftuar të njoftojne menjëherë DigitAlb, duke plotësuar një formular të njoftimeve për shkeljet që gjenden në Faqe (duke vendosur mausin mbi formular).
Përdoruesi është i ftuar të bëjë një përdorim të përgjegjshëm të njoftimeve të tij. Njoftimet që rezultojnë të pabazuara dhe/ose të paligjshme do të jenë përgjegjeësi direkte e përdoruesit ndaj të cilit DigitAlb ndërmerr masa ligjore sipas rastit.
H. Ligji i aplikueshem
Termat ligjore bazohen në legjislacionin shqiptar në fuqi.
- Digit-Alb: Shoqëria "Digit-Alb" sh.a., e regjistruar në Gjykatën e Rrethit Gjyqësor, Tiranë, me numër NIPT K41719004D, e cila kryen aktivitet kryesisht në përhapjen e sinjalit televiziv dixhital sipas licencimit të saj, dhe ofron shërbime telekomunikimi me shikuesit e tij.
- Kontratë: Është dokumenti i cili nënshkruhet nga palët dhe e lidh marrëveshjen mes tyre në formë të ligjshme.
- Blerje Online: Do të thotë blerje e produkteve apo shërbimeve të ofruara nga Digit-Alb nëpërmjet faqes së internetit të Digit-Alb brenda ose jashtë territorit të Republikës së Shqipërisë.
- Faqja e internetit Digit-Alb: Është www.digitalb.al (në vijim referuar faqja)
- Data e hyrjes në fuqi: Data e konfirmimit (dhënies së miratimit) në formë elektronike të termave dhe kushteve të përgjithshme nga blerësi.
- Palët: Digit-Alb dhe Blerësi, i cili kryen blerjen online.
- Pikë e autorizuar shitjeje: Janë të gjitha pikat e autorizuara të Digit- Alb brenda territorit të Republikës së Shqipërisë, te të cilat ofrohen produktet dhe shërbimet e Digit-Alb kundrejt çmimeve zyrtare të këtij të fundit, ku mund të nënshkruhet një kontratë në emër të Digit-Alb.
- Blerësi (Abonenti): Të gjithë individëd që kanë mbushur moshën 18 vjeç dhe zotërojnë një letërnjoftim ose pasaportë, si dhe personat fizikë apo juridikë që zotërojnë një NUIS dhe që lidhin kontratë me Digit-Alb, për të bërë të mundur përfitimin e shërbimit dixhital televiziv tokësor/satelitor vetëm për përdorim vetjak, pa të drejtë rishpërndarjeje, duke pranuar kushtet e kësaj kontrate. Abonimi kryhet me anë të përzgjedhjes së një pakete që përmban një paketim të caktuar të disa kanaleve TV.
- Produkt: Janë programe/kanale, televizive dhe jo televizive, të ofruara nga Digit-Alb, për çdo përdorues i cili ka një aparat marrës, Kartë Smart dhe abonimin përkatës. - Aparati marrës: Është pajisje elektronike që përdoret për marrjen dhe përpunimin e sinjalit tokësor, satelitor dhe të internetit, nga pika e transmetimit të Digit-Alb, me qëllim shfaqjen e përmbajtjes së komunikimit audioviziv në aparatin televiziv të përdoruesit.
- Antenë: Antena televizive që përdoret për marrjen e sinjalit dixhital për shërbimet televizive, si përditësime të programeve të aparateve marrëse, shërbimeve interaktive, etj. Antena satelitore parabolike shërben për marrjen e sinjalit satelitor, ndërsa antena tokësore për marrjen e sinjalit tokësor, e optimizuar për shërbimet në bandën UHF.
- Karta Smart: Kartë, që së bashku me aparatin marrës, mundëson hapjen e kanaleve televizive dixhitale në aparatin televiziv të blerësit, gjatë periudhës së abonimit. Kjo kartë shitet së bashku me aparatin marrës në momentin e lidhjes së kontratës nga Digit-Alb sh.a.
- Abonimi: Aktivizimi i kartës smart kundrejt pagesës për një periudhë të paracaktuar kohore dhe për një grup të caktuar kanalesh që Digit-Alb ofron. Çmimi i saj ndryshon në varësi të kanaleve dhe afatit të shërbimit që zgjedh përdoruesi, si dhe politikave të Digit-Alb.
- Abonim tokësor/satelitor: Ju duhet të keni marrë detyrimisht informacion mbi hartën e mbulimit me sinjal përpara se të kryeni porosinë tuaj, për të zgjedhur produktin e përshtatshëm. Me miratimin e kësaj kontrate, ju konfirmoni shprehimisht se jeni njohur me hartën përkatëse të mbulimit me sinjal.
- Instalim/montim: Shërbim instalimi/montimi për aparatin marrës në banesë/njësi shitjeje apo të tjera, nga njësi të specializuara dhe të autorizuara nga Digit-Alb. Shërbimet e montimeve, instalimeve, apo edhe riparimet e defekteve të mundshme të aparatit marrës, kryhen kundrejt pagesës, në bazë të çmimeve në fuqi të vendosura nga Digit- Alb.
- Servis: Shërbimet e servisit janë njësi shërbimi pranë Digit-Alb sh.a. apo palë të autorizuara nga Digit-Alb, me qëllim kryerjen e shërbimit të riparimit të antenave satelitore dhe tokësore, aparatit marrës dixhital, kur ky nuk mund të kryhet nga vetë blerësi. - Aktivizimi: Procesi teknik që mundëson blerësin/abonentin të përdorë shërbimin e përzgjedhur/blerë të ofruar nga Digit-Alb, pasi është pajisur me aparatin marrës dhe Kartën Smart.
- Anulimi/Përfundimi i abonimit: Koha dhe gjendja kur të gjitha shërbimet, në të cilat abonenti (blerësi) ka patur akses, janë anuluar/përfunduar, dhe nuk mund të përfitohen me shërbim pa riabonim.
- HDD: Ose ndryshe e referuar si Hard Disk Drive, është pajisje e ofruar nga Digit-Alb, e cila e përdorur në kombinim me aparatin marrës dhe Kartën Smart, mundëson shërbime shtesë si: PVR dhe PushVOD, TS etj.
- PushVOD: Është një formë e teknologjisë VOD (video on demand, sherbim audioviziv sipas kërkesës), ku abonenti ka mundësi të konsumojë materialet video që ndodhen në HDD-në e tij.
- PVR: “Personal video recording” është teknologjia që mundëson blerësin/abonentin, e pajisur me aparatin marrës dhe HDD, të regjistrojë pjesë të ndryshme te kontentit audioviziv nga kanalet dixhitale që Digit-Alb ofron, vetem me qëllim të përdorimit vetjak.
- TS: “Time shift“ është një formë e teknologjisë, e cila i jep mundësinë blerësit/abonentit të ndalojë/të bëjë pause programin në transmetimin linear në harkun e një ore, për ta riparë në një moment të dytë.
- WiFi USB: Në këtë rast është pajisje shtesë që mundëson lidhjen e aparatit marrës me internetin.
1. Objekti i kontratës
Ofrimi i produktit për blerësin, kundrejt blerjes online të aparatit marrës dixhital, Kartës Smart dhe kartës së abonimit (sipas kategorisë së parapëlqyer prej tij) dhe pajisje të tjera ndihmëse.
2. Kohëzgjatja
Kjo kontratë hyn në fuqi në datën e aktivizimit të kartës/shërbimit audioviziv dhe do të vazhdojë për të gjithë periudhën që abonenti/ blerësi do të jetë i abonuar, pra do të ketë parapaguar shërbimin, në varësi të kategorisë që ai ka zgjedhur. Në rast se blerësi blen vetëm aparatin marrës, kjo kontratë hyn në fuqi ditën e blerjes dhe vijon deri në datën e përfundimit të garancisë së produktit.
3. Tarifat dhe pagesat
Me nënshkrimin e kësaj kontrate, blerësi bie dakord të paguajë shumën e caktuar sipas përzgjedhjes që ka bërë kryesisht, për marrjen e shërbimit të programeve televizive me pagesë për periudhën e abonimit të zgjedhur dhe kushteve që ofron paketa e përzgjedhur. Në përfundim të kësaj periudhe, blerësi mund të kërkojë të rinovojë abonimin, por Digit- Alb rezervon të drejtën e ndryshimit të tarifave, në varësi të ndryshimeve të mundshme ligjore apo ekonomike, politikave të tij dhe ofertave sezonale.
4. Lidhja me sistemin e transmetimit
Çdo individ, person fizik apo juridik, pasi ka blerë online nëpërmjet faqes zyrtare të internetit të Digit-Alb apo pranë pikës së shitjes përkatëse, aparatin marrës dhe Kartën Smart, kthehet në përdorues të sistemit dixhital televiziv të shërbimit audioviziv tokësor dhe satelitor, fillimisht duke plotësuar dhe rënë dakord për të gjitha pikat e kësaj kontrate dhe menjëherë pasi të ketë lidhur aparatin marrës (përfshirë Kartën Smart) me aparatin televiziv dhe antenën e tij. Për të bërë të mundur përfitimin e sinjalit televiziv, përdoruesi duhet të blejë online një nga abonimet e afishuara në faqen zyrtare të Digit-Alb dhe/ose të blejë në çdo pikë shitjeje të autorizuar të këtij të fundit.
5. Njohja e kushteve nga blerësi
Blerësi është plotësisht në dijeni të termave dhe kushteve të kësaj kontrate tip, dhe deklaron e konfirmon se e ka kuptuar e pranuar me vullnet të plotë se përdorimi i shërbimit dhe produkteve prej tij, duhet bërë në përputhje me udhëzuesin e aparatit marrës që ndodhet në kutinë e aparatit. Për të tjera paqartësi mund t’i drejtohet udhëzimeve përkatëse të Digit-Alb që janë publike në faqen e Digit-Alb, dhe/ose me kërkesë të blerësit në numrat e kontaktit/postës elektronike (e-mail), për sa nuk përcaktohet në këtë kontratë.
6. Shërbime pas blerjes
6.1. Në rast se karta smart humbet, blerësi duhet të paraqitet në një pikë shitjeje të autorizuar së bashku me kontratën e blerjes dhe me një dokument identifikimi. Në rast se blerësi nuk e zotëron kontratën e blerjes, kompensimi i abonimit të mbetur nuk mund të kryhet. Karta smart e humbur, zëvendësohet kundrejt pagesës së barabartë me çmimin zyrtar që ka përcaktuar Digit-Alb, në çastin e reklamimit të humbjes së Kartës Smart nga blerësi/abonenti.
6.2. Në rast se karta smart dëmtohet, blerësi bie dakord se duhet të njoftojë menjëherë shërbimin e klientit të Digit-Alb, ose të drejtohet në pikën më të afërt të autorizuar të shitjes dhe e zëvendëson atë kundrejt pagesës sipas çmimeve në fuqi të publikuara të Digit-Alb, në faqen e internetit ose në çdo pikë shitjeje.
6.3. Në rast se karta smart rezulton me defekt, blerësi do të kompensohet me një kartë smart të re, pa pagesë, tek e cila do të ketë dhe abonimin e mbetur.
7. Të drejtat dhe përgjegjësitë e Digit-Alb
7.1. Digit-Alb është i detyruar të njoftojë blerësin mbi kushtet e përgjithshme: mënyrën e dhënies së shërbimit (afati, çmimi, etj.), rregullat e aplikuara për kryerjen e pagesave online për blerjen e produkteve të Digit-Alb, rregullat e përdorimit të aparatit marrës, të kartave smart, të abonimit dhe lidhjen me aparatin televiziv, si dhe zonën e mbulimit të shërbimit në fjalë. Ky informacion jepet në çdo pikë të autorizuar të Digit-Alb dhe/ose në format e kontaktit të përcaktuara në faqen e saj në internet.
7.2. Digit-Alb garanton se do të ofrojë për blerësin një shërbim cilësor pa ndërprerje, për sa kohë që kjo do të jetë e mundur teknikisht për të gjithë zonën e mbulimit. Shërbimet mund të ndërpriten për shkak të forcave madhore, mirëmbajtjes periodike të sistemit, përmirësimeve/përditësimeve në sistem, si dhe përmirësimeve të cilësisë së shërbimeve televizive apo shërbimeve të tjera të ngjashme me to, për arsye të ofrimit të një cilësie më të mirë të shërbimit. Megjithatë, në rast të ndërprerjes së sinjalit apo shërbimit, klienti do të vihet në dijeni për shkaqet e këtyre ndërprerjeve nëpërmjet njoftimeve zyrtare në kanalet e platformës dhe në faqen e Digit-Alb.
7.3. Digit-Alb detyrohet të shqyrtojë në një kohë të përshtatshme, në përputhje me kuadrin ligjor në fuqi, çdo ankesë të blerësit, që ka të bëjë me shërbimin e ofruar apo pajisjet e shitura. Çdo ankesë e tij në lidhje me mungesën e shërbimit të dhënë, që sipas njohurisë së tij lidhen me Digit-Alb, do të merret parasysh për shqyrtim nga palët, brenda periudhës në të cilën abonimi është aktiv.
7.4. Digit-Alb nuk mban asnjë përgjegjësi në rastin e kalimit të së drejtës së përdorimit të kartës smart nga ana e blerësit te një palë e tretë, në rast se kjo nuk vetëdeklarohet nga blerësi te një pikë e autorizuar Digit- Alb.
7.5. Digit-Alb nuk mban asnjë përgjegjësi për dëmet e shkaktuara të blerësit nga përdorimi i marrësit dixhital.
7.6. Digit-Alb mund të ndryshojë përmbajtjen e programeve të tij gjatë kohëzgjatjes së kësaj kontrate, sipas politikave dhe programacionit që vendos Digit-Alb.
7.7. Digit-Alb njofton blerësin për shërbimin e rimbushjes së abonimit nëpërmjet e-mail ose kontaktit telefonik të deklaruar nga vetë blerësi, për procedurën dhe tarifat përkatëse.
7.8. Rimbushja e abonimit si dhe blerja e produkteve të Digit-Alb me anë të kryerjes së pagesës e-commerce (pagesa me karta nëpërmjet internetit), do të kryhet vetëm dhe në përputhje të plotë me kushtet dhe termat e përcaktuara në faqen zyrtare të internetit të Digit-Alb, në adresën www.digitalb.al.
7.9. Në momentin e nënshkrimit të kësaj kontrate, blerësi deklaron me vullnet të lirë se pranon shprehimisht se ka dijeni të plotë mbi të gjitha kushtet dhe afatet e aplikuara për kryerjen e pagesave e-commerce për blerjen e produkteve të Digit-Alb apo rimbushjes së abonimit.
7.10. Blerësi shprehimisht merr përsipër verifikimin e këtyre kushteve dhe afateve të përcaktuara në adresën www.digitalb.al, në çdo rast të kryerjes së pagesave e-commerce për blerje produktesh të Digit-Alb apo rimbushje abonimi. Digit-Alb nuk mban përgjegjësi në rast se pagesat e- commerce nuk janë kryer nga blerësi në përputhje me kushtet e publikuara në adresën zyrtare të Digit-Alb, www.digitalb.al, për kryerjen e pagesave e-commerce të blerësit.
7.11. Çdo ankesë e blerësit për shërbimet e munguara në kryerjen e pagesave e-commerce, do të shqyrtohet në përputhje me kushtet e rëna dakord ndërmjet Digit-Alb dhe Bankës Raiffeisen, kushte këto për të cilat blerësi deklaron se ka marrë njohuri të plotë.
8. Të drejtat dhe përgjegjësitë e blerësit
8.1. Të përdorë aparatin marrës të markës Digit-Alb, kartat smart dhe abonimet vetëm sipas udhëzimeve të dhëna nga Digit-Alb dhe udhëzuesit të përdorimit, dhe të mos kryejë asnjë lloj ndërhyrjeje apo modifikimi që ndikon apo mund të ndikojë në prishjen apo marrjen e plotë të sinjalit.
8.2. Të përdorë vetëm abonimet e ofruara nga Digit-Alb në pikat e saj të autorizuara apo të blera online, në bazë të kushteve të kësaj kontrate.
8.3. Të mos përdorë dhe të mos lejojë persona të tretë të përdorin shërbimin e ofruar në ambiente publike (vende që synojnë mbledhjen e publikut) duke përfshirë këtu edhe klube, restorante, qendra të lotarive sportive, hotele, etj. si këto, përveçse në rastin e një autorizimi apo kontrate të posaçme të dhënë nga Digit-Alb. Në rast të kundërt, Digit- Alb do të ndërpresë në mënyrë të menjëhershme shërbimin.
8.4. Të mos kryejë asnjë lloj veprimi kopjimi dhe shitje pirate të kartave smart, si dhe të mos kryejë tjetërsimin e aparatit marrës.
8.5. Të ruajë dhe të mirëmbajë dekoderin brenda shtëpisë së tij dhe të mos kryejë asnjë remont apo ndërhyrje tjetër në aparat.
8.6. Të përdorë antena të parametrave standarde dhe të rekomanduara nga Digit-Alb. Digit-Alb nuk mban përgjegjësi për sinjalin, në rast se antena nuk është vendosur në vendet dhe me drejtimin e përcaktuar si më sipër, apo kur pas instalimit, pëson ndryshime të pozicionit.
8.7. Blerësi pranon ta marrë shërbimin dixhital nga Digit-Alb, në mënyrën e ofruar prej këtij të fundit në faqen e tij zyrtare.
8.8. Blerësi pranon kushtet e shërbimit të rimbushjes së abonimit nëpërmjet blerjes online dhe njoftimit të tij me anë të e-mail apo SMS- ve, procedurën dhe tarifat përkatëse, dhe zgjedh vetë nëse i përdor ose jo këto të fundit.
8.9. Blerësi merr përsipër të mbrojë personat nën moshën 18 vjeç që përdorin abonimin e tij, nga përdorimi i programeve që ofron Digit-Alb dhe të mos lejojë që personat nën moshën 18 vjeç të kenë akses në programet e koduara të Digit-Alb.
8.10. Blerësi bie dakord që Digit-Alb mund të kryejë sondazhe në lidhje me llojet e programeve për të cilat blerësi është i interesuar, me qëllim përmirësimin e programeve të Digit-Alb dhe plotësimin e kërkesave dhe nevojave të abonentëve.
8.11. Blerësi përfiton të gjitha të drejtat dhe detyrimet sipas kësaj kontrate, në rast se ai ka blerë një Kartë Smart me abonim aktiv. Blerësi mund të blejë jo më shumë se 3 (tre) produkte të të njëjtit lloj brenda një dite.
9. Forca madhore
Digit-Alb nuk mban asnjë përgjegjësi në rast se mospërmbushja e veprimeve të tij ka ardhur si pasojë e një force madhore.
Konsiderohen forcë madhore: lufta (e shpallur ose jo), trazirat, sabotimi, fatkeqësitë natyrore, tërmetet, shpërthimet, zjarri, embargot tregtare, grevat, pandemitë dhe epidemitë, aktet e autoriteteve shqiptare apo të huaja me fuqi ekzekutive, shkeljet e ligjeve nga ana e autoriteteve shtetërore apo personave të tjerë që ushtrojnë aktivitet në fushën televizive. Digit- Alb do të bëjë të gjitha përpjekjet e mundshme, edhe në raste të forcës madhore, që t'u sigurojë shërbim përdoruesve sipas kësaj kontrate.
10. Ndryshimi i kontratës
Me nënshkrimin e kësaj kontrate, blerësi bie dakord dhe pranon shprehimisht se Digit-Alb rezervon të drejtën e ndryshimit të një mënyre të njëanshme të dispozitave të kësaj kontrate në zbatim dhe/ose në përputhje me ndryshime të mundshme në legjislacionin në fuqi, apo për shkak të ndryshimit të rrethanave ekonomike. Në çdo rast, këto ndryshime nuk do të prekin kushtet thelbësore të kësaj kontrate. Në raste të tilla, Digit-Alb duhet të bëjë njoftim paraprak në faqen e tij, para kryerjes së këtyre ndryshimeve. Çdo ndryshim i kësaj kontrate do të jetë i vlefshëm vetëm me miratimin e Digit-Alb.
11. Konfidencialiteti dhe mbrojtja e të dhënave personale
Asnjë informacion nuk do t’i bëhet publik palëve të treta nga palët, pa miratimin me shkrim të palës tjetër, përveç rastit kur ligji parashikon ndryshe.
Digit-Alb deklaron dhe garanton se do të mbledhë, mbajë, përpunojë apo mbajë në ndonjë mënyrë tjetër, çdo të dhënë personale lidhur me abonentët, në përputhje të plotë me Ligjin nr. 9887, datë 10.03.2008 “Për mbrojtjen e të dhënave personale në Republikën e Shqipërisë”, legjislacionin e zbatueshëm dhe rregulloret përkatëse, si dhe kushtet e kësaj marrëveshjeje. Në përputhje me nenin 18 të Ligjit nr. 9887, datë 10.03.2008 “Për mbrojtjen e të dhënave personale në Republikën e Shqipërisë”, Digit-Alb njofton blerësin se mbledh e përpunon të dhënat personale të këtij të fundit, që jepen gjatë lidhjes së kësaj kontrate, në hyrje të saj, për qëllime të identifikimit, statistikës, apo të komunikimeve të mëvonshme me blerësin, qoftë me postë, qoftë në formë elektronike, gjatë kohëzgjatjes së kësaj kontrate.
Me nënshkrimin e kësaj kontrate, blerësi jep miratimin e shprehur për mbledhjen dhe përpunimin e të dhënave personale të tij nga Digit-Alb, të specifikuara në këtë kontratë.
Të gjitha të dhënat e kartës së kreditit/debitit apo të dhëna të tjera financiare, nuk kanë asnjë lidhje me Digit-Alb apo faqen e tij. Këto të dhëna janë të aksesueshme vetëm nga faqja www.raiffeisen.al. Digit- Alb nuk mban asnjë përgjegjësi për të dhënat financiare pasi nuk ka asnjë akses në to. Në lidhje me të dhënat dhe numrin e telefonit të blerësit, ato kalojnë nga Digit-Alb te korrieri, dhe Digit-Alb nuk mban asnjë përgjegjësi për përdorimin e tyre. Me konfirmimin e blerjes, blerësi miraton se këto të dhëna do t’i kalojnë korrierit për të bërë të mundur transportin dhe dorëzimin e porosisë së tij.
Me nënshkrimin e kësaj kontrate, blerësi jep miratimin e shprehur për transferimin e të dhënave personale të tij nga Digit-Alb te shërbimi postar/korrieri, me qëllim përmbushjen e detyrimeve kontraktuale.
12. Ligji i aplikueshëm
Kjo kontratë i nënshtrohet legjislacionit në fuqi të Republikës së Shqipërisë. Palët bien dakord që çdo mosmarrëveshje që lind në lidhje me vlefshmërinë, interpretimin apo zbatimin e marrëveshjes, të zgjidhet në Gjykatën e Juridiksionit të Përgjithshëm të Rrethit Gjyqësor Tiranë. Për sa nuk parashikohet në këto terma, zbatohet legjislacioni shqiptar në fuqi.
13. Të ndryshme
Të gjitha pajisjet që janë manipuluar apo të cilave nuk mund t’u identifikohet numri serial i prodhimit, janë të përjashtuara nga të drejtat dhe përfitimet e periudhës së garancisë. Garancia e produktit u ofrohet vetëm blerësve të parë, pra ku është kryer instalimi origjinal i aparatit marrës. Digit-Alb nuk mban përgjegjësi në rastin kur abonimi i kërkuar është autorizuar për një Kartë Smart, e cila po përdoret në një marrës dixhital të palicensuar nga vetë shoqëria Digit-Alb. Karta smart është e vlefshme për një periudhë 4 vjeçare që nga çasti i aktivizimit. Karta smart në çdo rast është në pronësi të Digit-Alb. Digit-Alb ka të drejtë t’i kërkojë blerësit kthimin e kartës smart në çdo çast, duke e kompensuar me një kartë të re. Ankimimet në lidhje me abonimin do të pranohen brenda një afati kohor prej 48 orësh. Duke klikuar pranoj, ju deklaroni dhe pranoni shprehimisht se keni marrë dhe keni kuptuar të gjithë informacionin e nevojshëm lidhur me garancinë, zëvendësimet, transportin, etj., sipas kësaj kontrate.
14. Deklarim i Blerësit/Abonentit
Deklaroj, nën përgjegjësinë time të plotë, se kam mbushur moshën 18 vjeç, dhe se i kam kuptuar tërësisht dhe bie dakord plotësisht me të gjitha të drejtat dhe përgjegjësitë e sipërpërmendura të kësaj kontrate. Deklaroj, gjithashtu, vlefshmërinë e të dhënave të plotësuara nga unë vetë në këtë kontratë, si në pjesën “Informacione mbi Klientin”, edhe te “Të dhëna për t’u plotësuar nga blerësi”.
DHËNIE PËLQIMI
“Për mbledhje e përpunim të dhënash personale” Unë, blerësi, deklaroj se kam marrë dhe jam në dijeni të të gjithë informacionit të nevojshëm ligjor mbi legjislacionin për të dhënat personale, si dhe për të drejtat e mia që burojnë dhe janë sanksionuar në Ligjin Nr. 9887, datë 10.03.2008 "Për mbrojtjen e të Dhënave Personale" (në vijim "Ligji Për të Dhënat Personale"), i ndryshuar, si dhe Udhëzimi Nr. 16, datë 26.12.2011 i Komisionerit për të Dhënat Personale "Për mbrojtjen e të dhënave personale në tregtimin e drejtpërdrejtë dhe masat e sigurisë" dhe në aktet nënligjore të dala në zbatim të tij, bazuar në nenin 6.1 të Ligjit "Për mbrojtjen e të Dhënave Personale", e me vullnet të plotë e të lirë e duke qenë në dijeni të plotë për arsyen pse të dhënat do të mblidhen, ruhen e përpunohen, me anë të këtij dokumenti jap miratimin/pranimin tim të lirë e të shprehur për të lejuar Digit-Alb sh.a. me seli Tiranë, Shqipëri (në vijim "Digit-Alb") për mbledhjen, ruajtjen, përpunimin e të dhënave të mia personale të mëposhtme:
1. Emër Mbiemër;
2. Adresa e saktë e banimit; Kodi Postar;
3. Numër telefoni;
me qëllim ekskluziv të përmbushjes së kërkesave që rrjedhin nga Kontrata për Blerjen Online të Produkteve dhe Shërbimeve të Digit-Alb ku unë jam palë kontraktuese.
Në vijim, unë marr përsipër të informoj Digit-Alb sh.a në adresën e postës elektronike [email protected] për çdo ndryshim të të dhënave të mia personale të mësipërme apo për çdo pasaktësi që vërej në të dhënat e mia personale te të dhënat e Digit-Alb sh.a. për përmbushjen e kontratës, brenda 30 ditësh nga data kur kanë ndodhur ndryshimet.
Unë pranoj e bie dakord që afati për ruajtjen e të dhënave të mia do të jetë ai i përcaktuar në legjislacionin në fuqi në territorin e Republikës së Shqipërisë: për Procedurat Tatimore, për Kontabilietin dhe për Mbrojtjen e të Dhënave Personale, pra përgjatë gjithë periudhës së vlefshmërisë dhe 2 vjet pas përfundimit të kontratës për blerjen online të produkteve dhe shërbimeve të Digit-Alb ku unë jam palë kontraktuese.
Digit-Alb sh.a. është i detyruar të shkatërrojë ose të bëjë anonime të dhënat e mia personale pas përfundimit të kësaj periudhe, përveç kur parashikohet ndryshe në bazë të një dispozite ose të një akti tjetër të veçantë.
15. Mënyra e transportit dhe pagesës Transporti
Për arsye sigurie, në parim, të gjitha produktet e blera do të dorëzohen në adresën që vetë blerësi vendos në çastin e blerjes së produktit. Blerësi duhet të jetë i pajisur me një kartë krediti dhe/ose debiti bankare që mundëson blerjet online. Në çastin e dorëzimit, për blerjet brenda Shqipërisë, blerësi firmos personalisht ose firmos personi të cilit do t’i jepet produkti dhe në çastin e blerjes janë vendosur të dhënat e tij. Korrierit, në çastin e dorëzimit, i paraqitet letërnjoftimi ose pasaporta e blerësit ose marrësit të porosisë. Në rast se blerësi nuk ndodhet në adresën e tij në çastin e dorëzimit të porosisë, korrieri komunikon direkt me blerësin në numrin e tij të kontaktit të plotësuar në adresën e porosisë.
Mënyrat e transportit:
• Në Shqipëri : Albanian Courier
• Jashtë Shqipërisë : www.ups.com
Pas porosisë së blerësit, Digit-Alb lëshon një faturë për produktin që do të transportojë në adresën e blerësit. Për çdo transport të kryer, blerësit i dërgohet elektronikisht dhe/ose me sherbim postar, fatura përkatëse bashkë me dërgesën/porosinë (fatura nënkupton informacion mbi produktet e blera, çmimet përkatëse të tyre në lekë dhe në euro, si dhe kostot e transportit). Hartimi i faturës bëhet sipas porosisë së blerësit në çastin e blerjes. Nuk mund të aplikohen ndryshime në faturë pas lëshimit të saj. Shpenzimet për transportin janë në ngarkim të blerësit dhe janë të paraqitura dukshëm gjatë finalizimit të procesit të blerjes, përpara përfundimit të saj. Produkti i blerë do të dorëzohet me rrugë postare, të përcaktuar nga Digit-Alb. Transporti do të kryhet brenda datave limit të përcaktuara në procesin e blerjes në ditët: nga e hëna në të premte, me përjashtim të ditëve të pushimit javor dhe pushimet zyrtare në shtetin e origjinës dhe në shtetin e dorëzimit të produktit. Digit-Alb nuk është përgjegjës për vonesat që shkaktohen nga korrieri/shërbimi postar. Në çdo rast, përveç forcave madhore, produkti do të dorëzohet te blerësi brenda një afati 10 ditor (ditë pune) nga data e konfirmimit me e-mail të nisjes së porosisë drejt destinacionit të adresuar nga blerësi.
Konfirmimi i dorëzimit
Digit-Alb do t’i dërgojë blerësit një e-mail konfirmimi, ku përcakton se produkti është nisur për në adresën përkatëse dhe afatet limit të dorëzimit. Në rast se blerësi nuk konfirmon dorëzimin e produkteve, brenda një afati 30 ditor, produktet do të quhen të dorëzuara dhe Digit- Alb nuk mban më asnjë përgjegjësi për to. Paketimi : Produktet e blera në faqe dorëzohen me paketimin origjinal të Digit- Alb.
Afatet e dorëzimit : Blerësi krijon shportën e produkteve që dëshiron të blejë në www.digitalb.al Afatet e dorëzimit janë:
• Transport Express jashtë Shqipërisë (3-4 ditë pune) - nga çasti i njoftimit se dërgesa është nisur.
• Transport brenda në Tiranë - brenda 1 dite pune.
• Transport në qytete të tjera - brenda 2 ditësh pune.
• Çmimi i transportit përcaktohet nga:
Zona ku dërgohet, Shqipëri apo jashtë saj (Europa ndahet në disa zona);
Peshës volumetrike/fizike të dërgesës;
Të dhëna për shpërndarjen e dërgesave:
Për çdo blerje nevojitet të plotësohet detyrimisht informacioni i kërkuar në faqen e Digit-Alb në çastin e kryerjes së procedurës së porosisë.
Marrja në dorëzim e produktit/porosisë:
Në çastin e dorëzimit të dërgesës nga ana e korrierit, do t’ju kërkohet të firmosni dokumentin e marrjes në dorëzim.
Për dërgesa brenda vendit, dërgesa do t’i dorëzohet vetëm blerësit, të cilit i është destinuar shitja. Blerësi duhet të paraqesë një dokument identifikimi.
Për dërgesa jashtë Shqipërisë, korrieri mban përgjegjësi të plotë për dorëzimin në destinacion të dërgesës. Ju mund të informoheni mbi termat dhe kushtet në faqen zyrtare të shoqërisë së transportit (www.ups.com dhe www.albanian courier.al).
Të ndryshme
Për blerës jashtë territorit të Shqipërisë, Digit-Alb nuk mban përgjegjësi për detyrime të mundshme doganore, të cilat në çdo rast do të mbulohen nga vetë blerësi në përputhje me legjislacionin në shtetin përkatës. Blerësi duhet të informohet paraprakisht për procedurat doganore në vendin e dorëzimit. Blerësi duhet të informojë dhe t’i kërkojë paraprakisht Digit-Alb (në kontaktet e përcaktuara në Faqe) dokumente të veçanta që duhet të shoqërojnë produktin. Çdo dokument që nxirret në vendin e blerësit është përgjegjësi e këtij të fundit.
Specifikimet e produktit:
• Produktet janë të certifikuara dhe janë në përputhje me pajtueshmërinë (ose konformitetin) dhe kërkesat thelbësore për marketing dhe përdorim në Bashkimin Evropian dhe përmbajnë shenjën CE;
• Nuk janë të dëmshme për shëndetin;
• Mbahen larg nga përdorimi i pakontrolluar nga të miturit;
Të dhëna jo të sakta:
• Blerësi mund të rikontaktohet nëse të dhënat personale nuk janë të sakta;
• Digit-Alb nuk mban përgjegjësi për vonesat në dorëzim, në rast se nuk janë regjistruar të dhëna të sakta, për shkak të informacioneve jo të sakta të dhëna nga blerësi apo kur të dhënat s’janë të plota;
Kthimet dhe zëvendësimet:
Për blerjet jashtë Republikës së Shqipërisë :
Kur sinjali nuk mbulon plotësisht zonën ku përdoret aparati marrës, pavarësisht njoftimit paraprak gjatë procesit të blerjes, blerësi mund ta kthejë aparatin duke njoftuar Digit-Alb dhe duke e postuar atë brenda 30 ditëve nga data e dorëzimit nga korrieri, në adresën e selisë së Digit- Alb. Produkti/et që kthehen në Digit-Alb duhet të jetë i padëmtuar dhe me paketimin origjinal. Të gjitha shpenzimet/kostot e kthimit të produktit/eve, pavarësisht korrierit të zgjedhur kryesisht nga blerësi, janë në ngarkim të blerësit. Çdo shpenzim i tij për të kryer kthimin e produkteve pranë Digit-Alb s’është i rimbursueshëm.
Kushtet e kthimit të produktit/eve bazohen vetëm në sa është përcaktuar në këtë format. Digit-Alb impenjohet të rimbursojë pagesën te blerësi brenda 10 ditëve pune nga data e dorëzimit të produktit/eve pranë selisë së Digit-Alb. Digit-Alb, nëpërmjet një e-mail njoftues, do të bëjë me dije blerësin për datën e rimbursimit.
Kthimi i produkteve:
Këshillohet që për produktet që ktheni, të përdoret një shërbim postar i sigurt, që ka të siguruar produktin. Të merren masa që blerësi të marrë një numër të produktit të transportuar, për të lejuar vënien në dijeni të vendndodhjes së tij. Digit- Alb nuk do të mbajë asnjë përgjegjësi për rimbursimin apo për ankesat e blerësit, në rast se nuk e merr produktin e kthyer në destinacion për shkak humbjeje, dëmtimi apo vjedhjeje që nuk vijnë për faj të Digit-Alb.
Kostot që rimbursohen nga Digit-Alb: Digitab rimburson kostot e kthimit vetëm në rastet kur dorëzimi i produkteve në destinacion nuk është kryer sipas porosisë së blerësit për faj të Digit-Alb.
Pronësia intelektuale:
Digit-Alb garanton origjinalitetin e të gjitha produkteve të tij të blera në faqe. Produktet janë të gjitha me logon Digit-Alb, në pronësi dhe të regjistruara si markë.
Kushtet e garancisë - Periudha e garancisë dhe llogaritja e saj:
Në parim, periudha e garancisë për produktet (aparat marrës Digit-Alb) është e shtrirë për një periudhë prej 12 muajsh nga data e blerjes. Garancia mbulon të gjitha defektet e prodhimit, si dhe ato të ndodhura nga mosfunksionimi i rregullt i aparatit. Në rastet e sipërpërmendura, që ndodhin përgjatë periudhës së garancisë, aparati riparohet brenda 3 ditësh pune, dhe nëse nuk riparohet, ndërrohet brenda 1 dite pune.
Zëvendësimi i aparatit bëhet vetëm nga Digit-Alb apo i autorizuari i tij; (në këto afate nuk përfshihen afatet për transportin e produktit në adresën përkatëse). Garancia e produktit u ofrohet vetëm blerësve të parë, pra ku është kryer instalimi origjinal i aparatit marrës; Për dëmtime të aparatit marrës gjatë afatit të garancisë, kostot e dërgimit/transportit pranë Digit-Alb janë në ngarkim të blerësit. Digit- Alb riparon dhe/apo zëvendëson aparatin marrës dhe mbulon kostot e dërgimit të aparatit pranë blerësit, kompenson në abonim periudhën e humbur nga mosfunksionimi i aparatit marrës.
Raste të veçanta të riparimeve brenda garancisë
Në raste të veçanta mund të pranohen riparime jashtë garancisë si brenda garancisë, kur blerësi paraqet arsye të mjaftueshme pranë Digit-Alb dhe merr miratimin e tij. Riparime të veçanta mund të kryhen pas miratimit të DGA edhe në rastet e mëposhtme:
a. Hedhje e software të aparatit në periudha të caktuara dhe ndërrimi i komponentëve të caktuar sipas nevojave të Digit-Alb.
Përcaktimi i produktit jashtë garancisë
• Aparatet marrëse do të quhen jashtë garancisë kur periudha e mbulimit nga garancia ka mbaruar;
• Aparatet marrëse do të quhen jashtë garancisë në rastet kur në to është ndërhyrë nga persona jo të autorizuar nga Digit-Alb;
• Goditje elektrike;
• Luhatjet e tensionit;
• Dëmtimet mekanike;
• Dëmtime fizike;
• Dëmtime nga shkarkimet atmosferike;
• Kur nuk shoqërohet me kontratën e shitjes;
• Nuk do të kryhen shërbime brenda garancisë, edhe kur produkti është brenda periudhës së mbuluar nga garancia, kur dëmtimi ka ardhur nga faktorët si më poshtë:
• Keqpërdorimi, përfshirë dëmtimin nga lëngjet (ujë).
• Të gjitha pajisjet që janë manipuluar apo të cilave nuk mund t’u identifikohet numri serial i prodhimit, janë të përjashtuara nga të drejtat dhe përfitimet e periudhës së garancisë.
• Dëmet e shkaktuara nga blerësi si rezultat i instalimit jokorrekt dhe jo në përputhje me udhëzimet e përcaktuara nga Digit-Alb, janë tërësisht nën përgjegjësinë e plotë të blerësit.
Mënyrat e pagesës:
• Kartë Krediti / Debiti
• Pay Pal
Blerësi mund të blejë jo më shumë 3 (tre) produkte të të njëjtit lloj brenda 1 (një) dite. Përpara çdo blerjeje, blerësi duhet të sigurohet se përdorimi i produkteve dhe aksesorëve të tij është i lejueshëm në vendin/pozicionin e përdorimit dhe nëse nga Digit-Alb ofrohet mbulim me sinjal (nëse është e lejueshme vendosja e antenës satelitore). Informacioni në lidhje me mbulimin me sinjal paraqitet në hartat përkatëse që ndodhen në faqe.
Pronësia intelektuale:
Digit-Alb garanton origjinalitetin e të gjitha produkteve të tij të blera në faqe. Produktet janë të gjitha të loguara me markën Digit-Alb.
Konfidencialiteti dhe mbrojtja e të dhënave personale .
Asnjë informacion nuk do t’i bëhet publik palëve të treta nga palët, pa miratimin me shkrim të palës tjetër, përveç rastit kur ligji e parashikon ndryshe.
Digit-Alb deklaron dhe garanton se do të mbledhë, mbajë, përpunojë, apo mbajë në ndonjë mënyrë tjetër çdo të dhënë personale lidhur me abonentët në përputhje të plotë me Ligjin nr. 9887, datë 10.03.2008 “Për mbrojtjen e të dhënave personale në Republikën e Shqipërisë”, legjislacionin e zbatueshëm dhe rregulloret përkatëse si dhe kushtet e përcaktuara në këto terma. Të gjitha të dhënat e kartës së kreditit/debitit apo të dhëna të tjera financiare nuk kanë asnjë lidhje me Digit-Alb apo faqen e tij. Këto të dhëna janë të aksesueshme vetëm nga faqja www.raiffeisen.al . Digit-Alb nuk mban asnjë përgjegjësi për të dhënat financiare, pasi nuk ka asnjë akses në to. Në lidhje me të dhënat postare dhe numrin e telefonit të blerësit, ato kalojnë nga Digit-Alb te korrieri, dhe Digit-Alb nuk mban asnjë përgjegjësi për përdorimin e tyre.
Me konfirmimin e blerjes, blerësi jep miratimin e shprehur që këto të dhëna do t’i kalojnë korrierit për të kryer transportin dhe dorëzimin e porosisë së tij.
Ligji
Këto parime të përgjithshme rregullohen nga legjislacioni shqiptar në fuqi dhe gjykata kompetente është Gjykata e Juridiksionit të Përgjithshëm të Rrethit Gjyqësor Tiranë. Për sa nuk parashikohet në këto terma, zbatohet legjislacioni shqiptar në fuqi.
Kontaktet
Për asistencë të mëtejshme në blerjet online, ankesa, kërkesa dhe për më shumë informacion, blerësi ose klienti potencial na kontakton në adresën:
në numrin e telefonit fiks: 00355 4 238 8051.
Orari: Nga e hëna në të premte . Nga ora 09:00 - 16:00
Blerësi ose klienti potencial mund të kontaktojë në rrugë postare në adresën e selisë:
Digit-Alb SH.A
Rruga: Autostrada Tiranë-Durrës km.1, Rr. “Pavarësia”, Nr.39, Kashar, Tiranë, Shqipëri Sektori i Shitjeve “OnlineUnit”
Të tjera
Për sa parashikuar në këtë dritare, nevojitet të vlerësohet dhe interpretohet një raport me tërësinë e përcaktimeve të tjera të faqes.
Digit-Alb rezervon të drejtën të ndryshojë kryesisht përcaktimet sa më sipër.
Blerësi, në çdo blerje, duhet të njihet me këto përcaktime dhe në vijim duhet të procedojë me blerjen përkatëse.