Si mund t’ju ndihmojmë?
Pyetje dhe probleme për abonimin
Kam berë rimbushje dhe nuk është aktivizuar ende.
1)Kontrolloni fortesinë e sinjalit të antenës suaj.
2) Kontrolloni nëse i shikoni kanalet e lira Top News dhe My Music, nëse po, lëreni dekoderin tuaj në kanalin Top Channel pa e levizur deri sa kanali të hapet
3) Për më shumë suport ,telefononi në numrat e kujdesit për klientin 068 20 88 888 / 069 20 80 000 dhe 0800 44 44 (pa pagesë brenda vendit)
Kam ndëruar kartën Smart dhe më është ndërprerë abonimi
Ju lutemi kontaktoni me dyqanin ku keni bërë ndërrimin e kartës smart ose me kujdesin e klientit për më shumë informacion,,telefononi në numrat e 068 20 88 888 / 069 20 80 000 dhe 0800 44 44 (pa pagesë brenda vendit)
Me del në ekran informacioni “Nuk ke të drejta Hyrje”
Verifikoni nëse keni abonim në kartën tuaj smart, për më shumë informacion,telefononi në numrat e kujdesit për klientin 068 20 88 888 / 069 20 80 000 dhe 0800 44 44 (pa pagesë brenda vendit)
Kam abonim dhe në ekran del “Gabim në kartë”
Verifikoni kartën smart në dekoder, në mënyrë që të jetë e vendosur siç duhet. Nese perseri eshte I njejti informacion drejtohuni prane nje pike shitje per te bere zevendesimin e kartes smart.